Miért nem engedi az ügyfél?

Előfordul, hogy a feladatra vállalkozó, még oly rátermett interim menedzser sem tud sikert elérni, egyszerűen azért, mert az ügyfél nem engedi meg neki. 

Az interim menedzser lehet rátermett és okos, értheti jól az ügyfél üzleti helyzetét, láthatja a megoldás lehetséges útjait, ez még nem jelenti azt, hogy biztosan sikeres is lesz a működése. Az ügyfél együttműködése ugyanis – a feltételezések ellenére – nem kézenfekvő és nem magától értetődő. Előfordulhat, hogy az ügyfél lelki állapota a fő akadály. Az ezt meghatározó tényezők között pedig különösen erős lehet az, amely gyermekkori sérelem következtében egyfajta önbüntető mechanizmusként égett be az ügyfél tudatába. Ilyenkor az ügyfél egyszerűen nem engedi, hogy a projekt sikeres legyen; egy belső hang egyre azt zakatolja a fejében, hogy „Nem érdemlem meg!” Ez olyan pillanat, amikor az interim menedzser segítséget hív: egy képzett coach-ot vagy trénert. Nincs is más lehetősége.







Oszd meg másokkal is!

További cikkek


Megváltozott a piac

Megváltozott a piac

Megváltozott a piac       Hosszú ideje először fordul elő nálunk, hogy egy interim menedzsment megbízásnál nehézségbe ütközünk. Nevezetesen: nincs elég jelöltünk. Egyből nem lehet választani, márpedig mindenki szívesen dönt úgy, hogy ...

Tovább
Leadership Tip

Leadership Tip

Forrás:https://www.linkedin.com/pulse/leadership-toolbox-best-way-know-which-decisions-right-martin ...

Tovább
A visszacsatolásról - No. 2

A visszacsatolásról - No. 2

Nagy érdeklődést váltott ki az Interim Kft. legutóbbi blog-bejegyzése, amelynek első mondata így szólt: „Ha nem rád esett a választás, akkor is megillet a közlés: az, hogy ezt tudassák veled”. Az alábbiakban a kommentárokból szemezgetünk.

Tovább
A friss nyugdíjasok felértékelődnek

A friss nyugdíjasok felértékelődnek

A friss nyugdíjasok felértékelődnek Ki ne emlékezne a szakmában arra a megbízásra, amikor olyan marketinges vezető keresésével bízták meg a fejvadászt, aki legfeljebb harminc éves – de legalább tizenöt éves gyakorlattal ...

Tovább

Az információs technológia (IT) állásokat teremt vagy szüntet meg?

G. Nagy Balázs, egy ismert HR-szolgáltató cég első számú hazai vezetője szerint „nehéz eldönteni, valószínűleg mindkettő igaz”. Érvelése szerint megszűnnek ugyan munkahelyek a technológiai fejlődés következtében, de újak is keletkeznek, amelyek ...

Tovább
Kiszorítja-e az embert a munka világából a mesterséges intelligencia?

Kiszorítja-e az embert a munka világából a mesterséges intelligencia?

Kiszorítja-e az embert a munka világából a mesterséges intelligencia? A jövőben életünk minden területén meghatározó szerep jut majd a mesterséges intelligenciának – mondja Simon Kemp, a londoni Kepios cég ügyvezető ...

Tovább