Miért nem engedi az ügyfél?

Előfordul, hogy a feladatra vállalkozó, még oly rátermett interim menedzser sem tud sikert elérni, egyszerűen azért, mert az ügyfél nem engedi meg neki. 

Az interim menedzser lehet rátermett és okos, értheti jól az ügyfél üzleti helyzetét, láthatja a megoldás lehetséges útjait, ez még nem jelenti azt, hogy biztosan sikeres is lesz a működése. Az ügyfél együttműködése ugyanis – a feltételezések ellenére – nem kézenfekvő és nem magától értetődő. Előfordulhat, hogy az ügyfél lelki állapota a fő akadály. Az ezt meghatározó tényezők között pedig különösen erős lehet az, amely gyermekkori sérelem következtében egyfajta önbüntető mechanizmusként égett be az ügyfél tudatába. Ilyenkor az ügyfél egyszerűen nem engedi, hogy a projekt sikeres legyen; egy belső hang egyre azt zakatolja a fejében, hogy „Nem érdemlem meg!” Ez olyan pillanat, amikor az interim menedzser segítséget hív: egy képzett coach-ot vagy trénert. Nincs is más lehetősége.







Oszd meg másokkal is!

További cikkek


Gondolatok a vezetésről (2.)

Gondolatok a vezetésről (2.)

Gondolatok a vezetésről (2.) Egy megállapodás mindig két hús-vér ember között jön létre, majd mögé teszik a cégeket, amelyek a szerződést formailag meg is kötik.

Tovább
Elkerülhető hibák (2. rész)

Elkerülhető hibák (2. rész)

Elkerülhető hibák (2. rész) Egy újabb hiba, amit sokan elkövetnek, pedig megelőzhető lenne: az érzelemkitörés.  Travis Bradberry érzelmi intelligencia hiányának tudja be a munkahelyi patáliákat. Az emberek üvöltenek egymással, már-már őrületbe kergetik ...

Tovább

Felejtsd el a belső helyezkedést!

Az interim menedzsment gyorsan eredményt produkál Van valami, amit már ma szeretne megvalósítani, de vezetői team-jében nincs megfelelő hozzáértés vagy szabad erőforrás hozzá? Ki kellene találni valamit… ...

Tovább
Az egyezség

Az egyezség

Az egyezség Miközben a világ rohamtempóban halad az automatizálás felé, mind több és mind fontosabb teendőt bízva a mesterséges intelligenciára, lefújjuk a port néhány régi módszerről, és újra használni kezdjük ...

Tovább
Interim menedzser mint a változás bajnoka?

Interim menedzser mint a változás bajnoka?

Interim menedzser mint a változás bajnoka? Lehetséges ez, amit a címben leírtunk? Alkalmanként igenis lehetséges. Képzeljünk el például olyan helyzetet, amelyben a túl gyors növekedés következtében összevisszaság, fejetlenség, szervezetlenség alakult ki egy ...

Tovább
A tapasztalatról

A tapasztalatról

Van az úgy, hogy a helyismeret a legfontosabb. Megmentheti a vezetőt a kudarctól.  Ha tudjuk, hogy az adott gazdasági környezetben ki és mi hogyan működik, félig már győztünk is. Az avatatlan ...

Tovább